15. října 2012

Iris

To jsem se jednoho dne brouzdala po Marks & Spencer a tadá: 


Ačkoliv jsem na parfémy trochu snob, tenhle kosatec na mě udělal hóóódně pozitivní dojem, na to, že je z obchoďáku s konfekcí. Miluju kosatcové parfémy, takže jsem ho riskla i přes to, že v obchodě neměli tester. 50 ml vyjde na 299,-, což považuju za příznivou cenu. Na druhou stranu budu ráda, když mi tohle balení vystačí na měsíc, protože se v něm doslova koupu. Je to jemňounká vůně, takže ani pořádná sprcha nevadí, nikoho neudusíte :). Také je to jen toaletka, takže počítejte se slabší výdrží, já ji intenzivněji cítím bohužel jen půl hodiny, pak už jen velmi jemně, prakticky jen, když si k sobě čichnu. Aplikací na oblečení lze trvanlivost prodloužit, ale ani tak to není žádná sláva.

Iris je suchá, kosatcová vůně, při prvním závanu trošku ostřejší a nahořklá, ale to brzy pomine a vůně se usadí do sladší, lehce dřevité, mýdlové vůně. Na mě pak působí spíš jen, jako bych se umyla poctivým mýdlem, než že jsem se navoněla. Je to prostě taková příjemná, lehounká univerzálka pro všechny, kteří nechtějí obtěžovat okolí parfémem a zároveň chtějí vonět lehce originálně. Hlavně ve mě svou suchostí a mýdlovostí vyvolává dojem podzimní pohody, takže teď prakticky nic jiného nepoužívám (a proto se s ní nejpíš brzo rozloučím, i když je ještě skoro nová). Moc se mi líbí i flakon a přestože se k parfémům nevracím, tenhle bych si i zopakovala - na takové to domácí, neškodné vonění se, ráda si ho stříknu třeba i před spaním na polštář :). 
Nejvíc mě překvapilo, že i v řetězci s oblečením se dá sehnat tak hezká vůně; kdysi dávno jsem měla cosi vanilkového z H&M a to byla hrůza :/. Kromě vůně mají v nabídce ještě i kosatcové tělové mléko a pár dalších věcí, přemýšlím, že i ty by stály za hřích. 
Pokud máte rády kosatce a půjdete kolem Marks & Spencer, stavte se alespoň si ji očichat :). 



2 komentářů:

Bella řekl(a)...

Já kolem kosmetiky M&S také kroužím, zatím mě ale nic nezaujalo natolik, abych to musela mít doma :-)

WorldByBella

Unknown řekl(a)...

Ona údajně není moc kvalitní (co se týče krémů atd, ostatní nevím), takže jde hlavně o tu vůni :)

Okomentovat