14. října 2012

Milkshake od z.one concept + argánový olej

Některé z vás možná tyhle krásky znají, moje kadeřnice je svého času dost protěžovala. Jedná se o produkty z řady Milk shake od italské firmy z.one concept. Je to celkem drahá profesionální vlasová kosmetika, já vlastním tři produkty: šampon pro každodenní mytí, šlehačku (jakože bezoplachový kondicionér) a argánový olej (to je tak věc v lahvičce od Becherovky, měla jsem ho napůl s kamarádkou... fakt si v tom nenosím ranního panáčka, kdo nevěří, ať tam běží.) 
A jak se tyhle předražené šmejdy ocitly v mé koupelně? To je na mě jednou použila kadeřnice... a já byla ohromená. Po takových vlasech jsem vždycky toužila. Jemné, lesklé, voňavé, jako tekuté hedvábí, prostě božské, tři dny vydržely bez mytí (normálně si myju každý den, druhý den už bývají jako hnůj). 
Takže mi nebylo líto dát za to ty prachy. Jenže ono to v reálu nefungovalo. 


Netuším, jak to ta holička udělala, jestli mi na hlavu naplácala celou řadu (do té bych musela vrazit tak pět tisíc) nebo ještě něco jiného, o čem mi neřekla, fakt nevím. Vím jenom to, že konkrétně tenhle šampon, nehledě na to, jak božsky voní, odvede úplně tu samou práci, jako šampon za osmdesát korun z drogerky. Je plnej silikonů, pěkně voní, moc nepění. Vlasy umyje hezky, první den je mám nadýchané, druhý den se zmastí jako vždycky. Za třistapade výkon na houby.  


Šlehačka. Na diskuzních fórech si ji ženské dost chvály. Vtírá se do vlasů po umytí jako tužidlo, náááááádherně voní, fakt nádherně. Vlasy se pak snadno rozčešou a jsou celkem hladké, ale se suchými konečky si neporadí. Některé kondicionéry za padesát korun od Balei mají lepší účinky. Jo, a taky se dost rychle kazí a žlukne. Za to si asi můžu sama a měla jsem tu hlavici vymývat už od novoty, ale koho by napadlo, že se něco tak brutálně napěchovaného chemií může zkazit? 


A konečně moje oblíbená Becherovka/argaňák. Aspoň ten za něco stojí. Dá se vtírat do mokrých i suchých vlasů, já ho používám do suchých před konečnou úpravou vlasů. Naliju kapičku do dlaní a vetřu do délek. Vlasy jsou pak hebčí, lesklejší, konečky se zavlaží a přestanou působit slámovitě. Je to vážně dobrá věc, ale drahá jako prase. 100 ml stálo asi devět stovek, mám ho napůl s kamarádkou, a ta moje padesátka už drží rok a ještě mi odhadem 15 ml zbývá. Pravidelně každý den ho používám asi jenom 5 měsíců, předtím jsem si ho šetřila, než mě začal štvát a došla jsem k názoru, že si potřebuju vyzkoušet i něco jiného :) I tak ale vydrží dost dlouho a určiě se hodí. Arganový olej je tedy jediné, co bych z téhle trojky doporučila, bohužel nemám srovnání s jinými oleji, takže netuším, jestli neexistují jiné se stejnými účinky a třikrát levnější. U tohoto produktu bych se ale nebránila návratu, pokud v rozumné době nenajdu nic lepšího :).


Znáte Milk shake? Máte s ním podobné zkušenosti nebo vám naopak sedl a nedáte na něj dopustit?


3 komentářů:

Jana řekl(a)...

Ach ja som sa tiež zamilovala do tej šlahačky, keď mi ju kaderníčka dávala na hlavu. Tá vôňa je asi to najlepšie, čo môj nos kedy zacítil. Ale ešte som sa ju neodvážila kúpiť kvôli ťažkej dostupnosti a vysokej cenne. A teraz som aj rada lebo určite by to na mojich vlasoch dopadlo tak isto ako s tvojimi. Super recenzia :)
cipasblog.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

Já šlehačku zkoušela taky od kamarádky a mi vlasy nezmastila, dokonce mi po ní krásně voněly vlasy a byly takové pěkně nadýchané :) No a arganový olej používám taky (značka framesi) a mám jej cca dva roky a zbývá mi tam ještě asi 1/4 :) takže za ty peníze to stojí ;)

Anonymní řekl(a)...

Já milk shake používám a jsem spokojená, nedám na tu značku dopustit. Moje kadeřnice vyzkoušela vše od spousty značek a zůstala u z.one conceptu.

Okomentovat