1. září 2012

Uvítací parfémová giveaway


*Bubny!* Je tu moje první giveaway!
Tedy, co si budeme nalhávat, chci nové čtenáře a čtenáři naopak chtějí motivaci něco číst. Podle mě je giveaway skvělý vynález, miluju je na ostatních blozích (i když jsem vyhrála jen jedinkrát, na knižním blogu knihu, ke které jsem ještě nedostala a to už to jsou dva roky), ale vlastní jsem nikdy neměla šanci uspořádat, takže se na to sama těším :). 

O co budeme hrát? Na uvítací giveaway jsem si pro vás připravila něco speciálního, doufám, že se vám to bude líbit :). Jsem velkou milovnicí parfémů, takže takové bude i téma darovačky. Soutěží se o dva odstřiky parfémů: přeslavnou svěženku Lanvin Éclat d'Arpège a trošku těžší gurmánku The Iceberg Fragrance. (Odstřik znamená, že ze svých flakonů odstříkám do refanu, který vidíte na fotce). 
Odstřiky připravím do refanu o obsahu 12 ml. Připravím je až po ukončení soutěže, aby byly co nejčerstvější (ne, že by tomu ty dva týdny ublížily, ale v rámci profesionality :). Refan je skleněný a skvěle se hodí do kabelky. Mám takový ke skoro každému svému parfému, je to pohodlnější, než tahat s sebou těžké flakony :). 

A teď konečně k podmínkám. Osobně nemám ráda, když u jiných giveaway musím na kdeco klikat, takže se můžete zúčastnit jen tak, ovšem když si mě přidáte do GFC, budu děsně ráda :). 

Stačí, když mi zanecháte pod článkem komentář se svým emailem. (Připište mi tam taky, kterou vůni byste v případě výhry preferovali.)


Giveawy bude probíhat do půlnoci 16. září a den nato vyhlásím výsledky. Vítěze vybere kdo jiný než random.




A teď by se hodilo říct něco k samotným vůním. Neumím parfémy popisovat, radši k nim čichám, ale pokusím se o to, ať víte, do čeho jdete. :) 



THE ICEBERG FRAGRANCE (ICEBERG)

Hlava: bergamot, koriandr, hruška, růžový pepř
Srdce: pivoňka, mimóza, fialka, pistáciová zmrzlina
Základ: pačuli, vanilka, pižmo, semiš

Už podle složení jde vidět, že se jedná o pěkný koktej. Je to těžší vůně, velmi kořeněná, výrazná, zahřívací, takže vhodná spíš do chladu, na podzim a zimu. Alespoň já ji mám takhle ráda. Ozývají se i hlasy tvrdící, že nejlépe vynikne v létě, ale já bych ji v horku nesnesla. Kdepak, pěkně se zachumlat do šáličky a nasávat.
Zpočátku jsou v ní výrazně cítit banány (byť nejsou ve složení), po chvíli se vůně zklidní a připomíná vanilkovo-pistáciový zmrzlinový pohár posypaný kořením. Cukrárna. Je to sladká gurmánská vůně, ne však přeslazená, a s klidem ji používám na den i na večer. 
Myslím si však, že to není typická líbivka a chce to trpělivější přístup. Mně samotné se zalíbila asi až po měsíci zvědavého očichávání :). Rozhodně však jde o zajímavý kousek a navíc mám takový pocit, že se už nevyrábí, takže šancí ji sehnat už moc nebude. 



ÉCLAT D´ARPEGE (LANVIN)

Hlava: lístky sicilského citrónu, zelený šeřík
Srdce: wistérie, lístky zeleného čaje, květy broskví, červená pivoňka, čínská vonokvětka
Základ: bílý libanonský cedr, sladké pižmo, vzácná ambra

Tak tohle se Lanvinovi povedlo, byť někteří na tuhle vůni dští síru, že je provařená, že se s ní voní kde kdo a že na ulici nic jiného neucítíte. Možná je to pravda, ale tahle vůně je tak překrásná, že mi ani tuctovost nevadí. Je to ovocně-květinová svěženka, voní jako čerstvě vyprané prádlo usušené na slunci a posypané květinami, při jehož skládání se osvěžujete broskvovým čajem s citrónem. Voní jako idylické léto na venkově. Neumím si představit, že by tohle někomu nevonělo. (Tím pádem taky: univerzálka = davovost, už jsme o tom mluvili.)
Vůni používám kdykoliv chci něčím vonět, ale nechci někoho obtěžovat (třeba když jedeme delší dobu autem nebo na návštěvy u rodičů, kteří jsou na "voňafky" vysazení a "vyvoněné paničky" jsou pro ně zdrojem posměchu :/), ale klidně i  na noc a slastně ji při usínání nasávám. Bohužel nemá moc velkou výdrž, sami vidíte, jak vypadá můj stovkový flakón, který mám sotva dva měsíce, a to používám většinou jiné vůně. Ale i přesto mám pocit, že bez ní nemůžu být. :)



A protože jsem staré dobračisko a hlavně nevím, co s těmihle escadími vzorky budu dělat, přidám ještě do každého balíčku jeden. Jde o Escadu Marine groove a Moon Sparkle.


Takže přeju hodně štěstí! 



25 komentářů:

Tezz řekl(a)...

Ahoj, óóó koukám, že jsem první (hm, to asi nevyhraju, a zrovna ty parfémy by mě fakt zajímaly) :)
respectka@gmail.com

Lucie M. řekl(a)...

Escadu miluju :)
lucie.martinakova@email.cz

A ráda bych tě pozvala na svou Giveaway, snad se ti bude líbit :)

http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

Clare řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Kate řekl(a)...

pěkná soutěž :), aSI VŮNI LANVIN :) katerina.z.1998@seznam.cz

Miška řekl(a)...

nádhera :) asi Lanvin ale je to uplne jedno :)
lindusha123456@gmail.com

finská hrdinka řekl(a)...

plasssma@gmail.com
Výběr vůně bych nechala na tobě, nejsem moc vybíravá a ráda přičichnu k jakékoliv :-)

Unknown řekl(a)...

Super soutěž :)
barborakasalova@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, Lanvina už jsem měla, tak bych ráda zkusila tu druhou vůni. Jinak já jsem taky parfémová, tak doufám, že na tvém blogu budu o parfémech často číst:-) Mirka - mikika@seznam.cz

ervulenka řekl(a)...

ervulenka@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

super giveaway! můj mail: christina.deneuve@gmail.com

víc se mi líbí ÉCLAT D´ARPEGE (LANVIN)

Bella řekl(a)...

Já miluji Lanvin :-)
bybella@mail.com

Paris-London Giveaway

Anonymní řekl(a)...

chtěla bych Lanvin Éclat d'Arpège
petamezlikova@seznam.cz

Anita řekl(a)...

Ahoj :-)Ja by som nechala výber parfému na teba :-)

Môj e-mail: anita91@azet.sk

Anonymní řekl(a)...

deni.tiefenbacherova@seznam.cz
asi tu druhou:)

Anna řekl(a)...

asi Lanvin Éclat d'Arpège :)

annacooperova@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

Miluju giveaway o parfémy a kdybych vyhrála ten od Lanvin, byla bych vážně šťastná!) Hodně štěstí v blogování!

daisy93@centrum.cz

Goldie řekl(a)...

The Iceberg Fragrance prosim prosim :) bygoldie@gmail.com

Éclat d'Arpège mam a prave proto, ze jsem nutne potrebovala univerzalni vuni cistoty, co nikomu nebude vadit :)

kiki řekl(a)...

krásné voňavé ceny :)
greenballx@seznam.cz

dekola řekl(a)...

Ahoj zrovna jsem objevila tvůj blog, zaujal mě, přeji mnoho úspěchů a hodně čtenářů!
Vůni bych brala jednoznačně THE ICEBERG FRAGRANCE (ICEBERG) kvůli vanilce a pistáciii jéje!
denisa.kolarczyk@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

svodakova@gmail.com

Kdyby náhodou, prosím Lanvin éclat d'arpege.

Unknown řekl(a)...

Připravila jsi opravdu krásnou giveaway, až mi padají oči z důlků. Kdyby se na mě usmálo štěstí, strašně bych si přála vůni ÉCLAT D´ARPEGE (LANVIN) :). A s radostí jsem se přidala do GFC.
s-wea@email.cz

Ilga řekl(a)...

Mě by se líbil Lanvin:)
beautyofbodyandmind@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Je mi celkem jedno, kterou bych vyhrála, ale podle popisu bych brala spíš THE ICEBERG FRAGRANCE, protože miluju vanilku :)
monihubackova@seznam.cz

Monika Hrubá řekl(a)...

Sleduji :) a když už by se poštěstilo, tak bych výběr nechala na tobě, protože já si neumím ani u jedné vůně představit z popisu jak vlastně voní :) Ale mám ráda spíš výraznější vůně, než nějaké slaďáky.

monikahruba@seznam.cz

Míša řekl(a)...

Bože, téměř si dokážu představit tu Lanvinku! Tu bych brala hned! :)
misa.novotna@seznam.cz

Okomentovat