5. září 2012

Mazání

Radši si mažu tělo zevnitř, ale asi tak loni jsem zjistila, že je fajn si plácat po těle krémíčky, hezky vonět, připadat žensky... Taky mě začala svědit kůže po holení žiletkou, přitom zamlada mi to nikdy nedělalo, asi je to věkem :( 
Je to další holčičí věc, za kterou můžu utrácet a taky je to děsně návykový, dneska už bez tělovýho mlíčka ani pod stan. 



Tělový pudr Marks&Spencer. Koupila jsem si ho, protože stál třicet a protože mi tělový pudr přišel takový... stylish. Představuju si, jak si ho na tělo nanáším vířící obláčky obří nadýchanou růžovou labutěnkou... Skutečnost je taková, že labutěnku nemám, sypu to na sebe ručně a obláčky víří všude, jen ne tam, kde mají. Je to fajn věc, ale dělá hrozný bordel. Ale hezky voní a hodí se ve vedrech, protože saje pot a nezpotíte se hned jako... Moment, dámy se přece nepotí. Tak nic. 



Africký tělový krém Balea. Limitka. Hit letošního léta. Má ho skoro každá blogerka. Ale je prima, zrovna tělové mléka jsou věc, do které víc jak stopade investovat nechci, takže Balea mi plně vyhovuje. Obsahuje nějaké chemické sračky a parabeny, ale příjemně voní (mám ráda silně parfémovanou kosmetiku), dobře se roztírá, rychle se vsakuje, hydratuje a je ho půl litru za pár šušňů. Akorát mi přijde, že nějak rychle ubývá, mám ho tak měsíc a už je půlka v háji. Normálně mi takové věci vydrží dýl. Nebo jsem ztloustla a mám na sobě víc kůže k natírání. 



Žlutá broskev od Yves Rocher. Mňamka. Má jemnou, broskovovou vůni, takže ho používám, když zrovna nemám chuť čichat Baleu. Konzistence je příjemná, ne moc tekutá, takže se nestane, že vám toho do ruky vyteklo víc, než je vaše ctěná libost. Roztírání, vsakování a hydratace ok. Líbí se mi tyhle rocherovské flaštičky, byť mě trochu znervózňuje, co budu dělat, až dojdu ke dnu... nemám ráda, když nemůžu produkt vymačkat do poslední kapky, proto mi víc vyhovují dózy (i když se do nich musí sahat prstama, hrůza... ale myslím, že ten krém za půl roku nezplesniví, když se ho dotknete holou rukou). Navzdory obalové rozpačitosti plánuju výhledově další, buď oves nebo olivu, ještě nevím.



Kakaové máslo Balea. Jak vidíte, tohle máslíčko už vzalo za své, nechala jsem si trošku na čuchání. Koupím si ho zase na zimu. Má tu nejkrásnější vůni na světě, minulou zimu mi od něj vonělo celé povlečení a pokoj. Konzistence je tužší, ale při kontaktu s kůží taje, takže se roztírá celkem snadno. Nálepku jsem sloupla, protože bez ní to vypadá jako hezká hnědá krabička a ne levnej krém od Balei... no jo, tak jsem trošku povrchní, no. 



Tělové mléko Salvatore Ferragamo. Tohle se svého času fasovalo na elninu k nákupu. Díkybohu, protože kdybych za to musela zaplatit, tak hořce zapláču. No dobře, zase taková katastrofa to není. Hezky voní (po ferragamovské voňavce Tuscan Soul), bleskově se vsakuje do kůže, hydratace je ok (pálení po žiletce vás zbaví v pohodě), malé balení se hodí do kufru. Jinak je to bohužel řídká vodička, kterou nejsem schopná nadávkovat si do dlaně tak, abych s ní nepolila i všechno kolem. Měla jsem to s sebou na vodě a jednou jsem do toho ve stanu při proceduře šťouchla a než jsem to stačila postavit zpátky, půlka toho vytekla, až jsem to nestíhala s těch karimatek čistit. 
Nevím, co si Salvatore Ferragamo myslel, k těmhle mlíkům jsem dostala i dvakrát sprcháč a ten je zase tak hustej, že z té nepraktické nádobky neteče a neteče. Nervy moje. Už se těším, až to vypotřebuju.



Co vy a mazání na tělo? Máte jenom jedno oblíbené mléko/krém, pár na prostřídání podle nálady nebo skupujete, co vidíte a nestíháte to vypotřebovat? Já si prošla všemi fázemi, teď jsem se usídlila na "dvojce" a nekoupím si nové, dokud jedno ze stávajících nevypotřebuju. 

4 komentářů:

Clare řekl(a)...

Musím se přiznat, že já mázání moc neholduju - nenávidím ten pocit mastného filmu, který prostě nikdy úplně nezmizí :D Ale v zimě hrozně trpím na vysoušení hřbetů rukou, to vždycky používám krémy od Neutrogeny, osvědčily se výborně :) A k těm tvým bych si alespoň hrozně ráda přičichla, voní i z počítače! :)

Unknown řekl(a)...

na ty flaštičky od Yvesu jsou na prodejně pumpičky k tomu. bohužel se musí koupit zvlášť. nepamatuju si teď, co mě to stálo, ale kupovala jsem vanilkové tělové mléko - asi to samé balení, co máš ty, rovnou jsem k tomu vzala "pumpíka" a jsem spokojena:-)

Tezz řekl(a)...

Ahoj, já jsem poslední dobou také přišla na to, že bych měla používat mléka a krémy atd :) Momentálně používám Niveu Q10 a Laru Belluci (to kakaové, tónovací)

Unknown řekl(a)...

Color Beam: juj, tak o tom jsem neměla ani páru:) Díky za tip, tak to mě u Yvesu potěšili, dojdu se tam po nich podívat :)

Okomentovat