31. srpna 2012

Roll-on na akné Alkmene



Aniž bych někdy dřív měla o téhle kosmetice ponětí, narazila jsem na ni jednou v DMku a zalíbilo se mi, jak to vypadá přírodně a zajímavě... a v kapse mě nesnesitelně pálila zbylá stovka z předchozího nákupu. :)
Z nabídky jsem si vybrala lokální péči na akné (i když přímo na uhříky už naštěstí moc netrpím, uf) a nedávno jsem konečně měla příležitost ji vyzkoušet. Uh, "konečně" zní v takovým případě dost divně. Byla bych radši, kdyby mi takovéhle přípravky ležely roky netknuté v posledním šuplíku. Ale to se nikdy nestane, že. 


Inu, vyrašila mi jakási přišernost na bradě, takže jsem po čajovníkovém zázraku sáhla a...
...první dojem, hrozně hezky to voní. Obsahuje tea trea olej, což není zrovna parfém mých snů, ale v tomhle voní jemně a příjemně, voní jako víla čistoty, která zažene každej zlovolnej pupen na útěk. Má se tím mazat dvakrát denně, já se musela držet a dát si tyčinku pryč ze stolu, abych po ní nešmátrala co deset minut. Ona má totiž kovovou nanášecí kuličku a dotek studeného kovu na kůži je strašně příjemný a uklidňující. Úplně cítíte, jak rozzuřené nemocné místečko chladne a staví se zpátky do latě :)

Dalším plusem pak je, že o pleť pečuje jemně a citlivě. S podobnými tyčinkami mám z mládí zkušenost, že většinou pálily a štípaly jako čert, byly agresivní a mně to nevadilo, protože jsem měla pocit, že to aspoň něco dělá. Roll-on Alkmene taky něco dělá, ale tak, že to nebolí. Prostě máte pocit, že se snaží zanícené místečko vyléčit a ne vypálit



K účinkům: pupínek vám nezmizí za noc ani za dvě. U mě vyschnul tak za dva dny, třetí den tam zbyl jen stroupek a jeho hojení už pak nezávisí na roll-onu Alkmene, ale na tom, kolikrát si ho sloupnu (v tomhle jsem děsná). Taky se mi často stává, že se mi vedle jednoho pupínku vyrojí malá rodinka ("malá", ha, ha), tentokrát k tomu nedošlo. Léčba zřejmě udržela neplechu v mezích, takže se nerozšířila po půlce obličeje.

Za sebe musím říct, že jsem spokojená a můžu přípravek doporučit. Konečně se mi dostalo do rukou i něco šetrného a přesto účinného. Roll-on ve mě vzbudil veliké zaujetí pro kosmetiku Alkmene, takže se těším, až zase něco vyzkouším. (Momentálně mám zbrusu nově mycí gel na obličej a nemůžu se dočkat, jesti zase o něco zkrásním nebo ne :). 

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

kolik ml tam je ? :D

Okomentovat