9. prosince 2012

Šampony za pár korun

Před pár lety, když mamka přinesla domů podobný šampon, mívala jsem řeči, že bych tím neumyla ani podlahu. No, a světe div se... ne, mámě se tím chlubit nebudu. Nějak mě napadlo vyzkoušet, jestli jsou šampony "půl litru za dvacet korun" fakt taková hrůza. Nejsou. Vesměs jsou úplně stejný jako šampony za stovku.


1. Kopřivový šampon Tania Naturals (půl litru cca 30 kč)

Před pár lety proběhla na netu diskuze, že je skoro zázračný, neobsahuje silikony, zato je v něm ale opradová kopřiva! Bylo to ještě v době, kdy nebyla bez silikonů každá Balea, takže představoval dobrou příležitost si zalevno vyzkoušet, jak vaše vlasy na bezsilikonovu péči zareagují. Moje zaregovaly tak nějak normálně. Žádnou mega změnu jsem nezpozorovala, nebyly nijak oslnivě krásné ani lesklé, na druhou stranu ale ani vysušené nebo rozježené, jak to bezsilikoňáky někdy dělají. 
Myslím, že kdybych chtěla na šamponech šetřit a neměla myšky zkoušet každý týden něco nového, tak u něj zůstanu. Za tu cenu...
Skvěle se hodí na vymývání olejových zábalů, kdy mi není líto umýt si hlavu pořádnou dávkou třikrát po sobě, což bych u drahého šamponu nesla těžce.




2. Vlčí mák a bylinky od Bohemia Cosmetics (300 ml / asi 40 nebo 50 korun)

Zaujal mě vlčím mákem. Líbí se mi jeho vůně, voní přesně tak, jak si chemici v kosmetickém průmyslu představují vůni bylinek... já to mám ráda, je to moje guilty pleasure. :) Obsahuje sice stopy opravdových bylin, ale silikony taky. Jinak nuda. Není špatný, ale na poličce mi stojí asi osm zajímavějších lahviček, takže v něm myju štětce a jednou jsem s ním umyla i vanu, když jsem se čvachtala v dětském olejíčku Johnsons, vana zůstala po vypuštění kluzká jak sv*** a mně se nechtělo udělat tři kroky pro Mistra Proppera. 



3. Peachy head od Anamoticals (250 ml za 1 libru v akci)

Anatomicals je značka, která se proslavila hlavně vtipnými názvy a funny popisky na etiketách. Ke každému produktu se vážně nějaká historka a často to bývá docela švanda. Jinak jsou ty věci spíš průměrné. Šampon Peachy head je klasický šampon nacpaný chemií jako kterýkoliv Elséve z drogerky. Mně to nevadí, nejsem striktně na přírodní péči. Měl by zabraňovat padání vlasů, ale ničeho takového jsem si nevšimla. Krásně chemibroskvově voní a zajímavá flaštička na poličce taky ostudu neudělá. Normálně stojí na Asosu 3 libry, které bych za něj nedala ani náhodou, ale kdybych na něj zase narazila ve výprodeji za libru, tak si ho koupím i znova. 


1 komentářů:

simplelifeblog.cz řekl(a)...

Já občas z nouze použiju kopřivový šampon, ale prostě není to ono. Hlavně si myslím, že ty šampony už nejsou to, co bývaly ;)

Okomentovat