11. prosince 2012

Oční stíny Rimmel

Rimmel je jedna z mých oblíbených drogerkových značek (Londýn, prostě, Londýn! Mně stačí málo.), takže jsem mu jednou podlehla v touze po stínech. Mám dvoje a jsou jako nebe a dudy.

První jsou duo oční stíny v odstínu 62, Brit cool. To cool tam asi znamená něco jako "koupila sis stíny na hovno, but stay cool", jinak nevim. 
Ten světlejší je perleťová růžová s drobounkými třpytkami, dost slabě pigmentovaná, ale občas ji ráda používám, buď k rozjasnění nebo na celé víčko bez dalšího stínování, když chci dosáhnout "dolly looku". Rozhodně ho nejde stínovat s druhým fialovým matným stínem. Ten je totiž na vyhození. Není skoro vůbec pigmentovaný, rozetřít ho po oku, aby byl trošku vidět, je nad moje síly. Jedním slovem propadák. 
Růžovka je fajn, ale perleťové stíny na rozjasnění se dají sehnat i jinak, než v páru s fialovou příšerností. Rimmelovské duo nedoporučuji. 



Zapečené stíny ve tvaru semaforu v odstínu 001 Over the limit mě naopak mile překvapily a svého času to byly mé nejoblíbenější a nejpoužívanější stíny. Jsou výrazně lesklé a třpytkaté, ale lze s nimi vytvořit i výraznější denní líčení za předpokladu, že nepřeženete zbytek. Na rozdíl od předchozích jsou nádherně pigmentované a na oku mi hodně dlouho vydržely, bez báze až pět hodin (a to mám hodně mastná víčka, bez báze je obvykle do dvou hodin všechno dole). Třpytky lehce opadávají pod oči, ale rozhodně méně, než bych od takhle třpytivých drogerkových stínů čekala. Štvalo mě ale balení, špatně se otvíralo, člověk si koledoval o zlomení nehtu nebo o pěkně hlubokou rýhu v laku, nakonec se ulomilo úplně a nosím to teď trapně zagumičkované. Stíny jsou hodně tvrdé a chce to lepší štětec, abyste ho nabraly; můj starý od Essence na to nestačil, moje současné Fraulein 3°8 nemají problém a myslím, že pokud máte něco kvalitnějšího, jste taky v cajku. Přinejhorším to jde nabrat aplikátorem a pak dostínovat štětcem, tak jsem to kdysi dělala.
Rimmelovské trio mohu doporučit, pokud sháníte dobré levné stíny z drogerky, tak tyhle ujdou.




3 komentářů:

Blondýna řekl(a)...

zajimavy postreh. po duu jsem minule pokukovala.. tak koukam vezmu radsi semafor - i kdyz ja teda zapecene stiny moc rada nemam.

Anonymní řekl(a)...

Ostatní odstíny na tom můžou být jinak, občas to tak bývá, ale tahle fialová je fakt šmejd :(

tuttobene řekl(a)...

To se četlo samo:) Ty první bych lehce přejmenovala na Břitký cool a hotovo. Ty druhé vypadají, že jsou dost dobře pigmentované, ta fotka s předloktím hovoří za vše.

Okomentovat