19. listopadu 2012

Přírodní balzámky Honest amish

Sháním k většímu dárku pro bratra na Vánoce ještě nějakou drobnost. Co využije? Balzám na rty, má jich takovou spotřebu, že je snad žere. Ale normální balzám, to není ono, chce to něco originálního, dražšího a trochu manly. A kde seženete kdejakou blbost? Přece na etsy (odkaz)! 

Při brouzdání jsem narazila na shop Honest amish (odkaz), kde jsem našla, co jsem hledala. Přírodní balzámek v pěkné kovové piksličce s etiketou jako z divokého západu, pravdou je, že je maličký, nepatřil nejlevnější a s poštovným se to dost prodražilo, ale když jsou ty Vánoce... Jde o nápad, kládu jeleního loje od Astridu si může koupit i sám. 




Honest amish měl tehdy v nabídce jenom lékořicové (střídá to, teď tam vidím zase mátu a med), my s bráchou pendreky zbožňujeme, takže nebylo co řešit a přidala jsem jeden i pro sebe (musím přece vědět, co komu dávám, žejo). 
Balzám je dost tuhý, je třeba ho vyrýpnout nehtem, ale než ho na prstě dostanete ke rtům, stihne lehce roztát a pusa jde natřít v pohodě. Při vyšších teplotách se podle mě bude zase roztékat. No, u přírodních věcí se s tím musí počítat. Na rtech je moc příjemný, zvlhčuje a vyživuje, opravdu paráda, v tomhle bodě si nemám na co stěžovat :). 
Hlavně ale musíme počítat s jeho chutí a vůní. Jestli nemáte lékořici rádi, tak se z něho poblijete. Je to hodně autentickej a aromatickej pendrek. A tak jsem našla další využití. Můj přítel totiž pendrek nesnáší. A občas si po nocích myslí, že jsme k sobě srostlí. Já jsem zase bezcitná a chladnokrevná zmije a nesnáším, když mi někdo v noci cpe do osobního prostoru a hlavně když mi přilehává polštář!! (grr vrr) Můžu říct, že lékořicový balzám Honest amish je opravdu zaručený způsob, jak vykázat nezvané hosty na jejich půlku postele, ne-li rovnou z ložnice.  

Pokud sháníte vtipný dárek pro gentlemany a balzámy nejsou zrovna vaše krevní skupina, Honest amish má v nabídce spoustu dalších srandovních gadgetů, jako jsou třeba balzámy a vosky na vousy. V dnešní době asi nic moc využitelného, ale pokud sháníte originální srandičku, je to trošku jinej level vtipnosti než pivní krigl s penisem nebo kozodort. Já mám vousatého přítele, bráchu i většinu kámošů, takže asi budu muset držet ruku daleko od paypalu, aby všichni nedostali k narozkám to samý. 

3 komentářů:

tuttobene řekl(a)...

To zajímavá serepetička. Samozřejmě neznám. Pendrek vcelku snesu, ale né dlouhodobě:)

Anonymní řekl(a)...

Balzámky na etsy dělá kde kdo, kontrétně si teď brousím drápky na tuhle prodejkyni: http://www.etsy.com/shop/ForStrangeWomen , je parádní :3 Jen kdyby to s poštovným do ČR nevycházelo tak draho :(

Mila de Illusoire řekl(a)...

To vypadá super. Přítel má lékořici rád, takže bych do ní klidně šla:)

Okomentovat