18. listopadu 2012

Paletka Pixi pretty eyes perfection

Po kosmetice Pixi mé srdénko zatoužilo, jakmile ji poprvé spatřilo. Přeberte si to samy, obaly s vílami, motýlky a skřítky, rozkošné růžové barvičky, áách! (Slyšet mě teď má metalová matka, tak mě vydědí.) Byť je to drogerková kosmetika, navíc na drogerku celkem drahá, je prostě cute as hell! 

První příležitost nastala, když jsem při brouzdání na Asosu našla tuto paletku ve výprodeji za nějakých 8 liber, nonekupto! 

Počítala jsem s tím, že paletka je maličká, naživo mě však překvapila tím, že je opravdu maličká. Obsahuje dvanáct stínů o celkové gramáži pět a půl gramu, každý stín na na šířku asi jako dívčí malíček. Zpočátku mi dělalo problém trefit se do tak úzkého prostoru štětcem, ale zvykla jsem si a teď se v nich máchám jakoby nic. 
Balení je papírové a lehounké, kupodivu ale celkem pevné (byť se tváří, že se rozpadne při druhém použití), bez problémů se mnou přežilo několik cest. Otevírá se na magnetky a jedinou nevýhodu vidím v tom, že se rychle ušmudlá a nejde to setřít. Neobsahuje žádný zbytečný aplikátor. 




Stíny jsou všechny dobře pigmentované, měkoulinké (mnohem měkčí než MUA) a moc dlouho nevydrží. Já jsem snad nikdy neviděla dno od očního stínu, ale u těchto se mi to brzy povede. Nijak extrémně nepráší, ale tím, jak jsou měkké, tak do nich stačí jen lehce ťupnout štětcem a už na něm máte mnohem víc barvy než potřebujete. Musí se na ně s hodně lehkou rukou. Výdrž s bází je téměř celodenní, bez báze jak u koho, u mně a mých mastných víček dvě hodiny a berou roha.


Co se týče barev, dají se mezi sebou skvěle kombinovat a jsou ideální na denní líčení, spousta dam zvládne i večerní, já to s tmavými bohužel moc neumím. Stíny jsou rozděly na tři třetiny, přičemž každá je světlejší než ta předchozí. První třetinu tedy skoro nepoužívám.
První stín je taková divná šedohnědá, která mi osobně přijde jako špína a ne jako stín. Není nijak zvlášť dobře pigmentovaný, jde špatně rozetřít a dělá fleky, prostě špína.
Druhý je narudle hnědá s měděnými třpytkami, na mě pořád dost tmavá, ale sem tam ji použiju jako linku nebo do záhybu.
Třetí je fakt úlet. Tmavě modrá se zlatými megatřpytkami. Asi to má evokovat noční oblohu nebo co. Osobně jsem do ní ani nehrábla.
Čtvrtý už je jiná káva. Zlaté stíny já můžu, tenhle navíc neobsahuje třpytky, ale je čistě metalický, takže palec nahoru :).


Moje nejoblíbenější třetina, hlavně kvůli prvnímu stínu. U toho jsem už skoro na dně, používám ho i jako rozjasňovač, je opravdu výborný a bude se mi po něm stýskat.
Dvojku, ač je tmavá, mám také moc ráda, tmavší taupe s decetními třpytkami, výtečně pigmentovaná.
Trojka, fialová se sem tam nějakou třpytkou, fialové stíny mám ráda, ale spíš s podtóny do červena nebo do hněda, tohle není zrovna můj šálek kávy, ale když občas ji ráda použiju. Ke slovu se dostane na jaře, kdy bude skvěle ladit s fialkami a šeříky.
Čtyřka je jediný matný stín v paletce, kupodivu taky skvěle pigmentovaný a hojně využívaný.


Poslední třetina. 
Jednička, decetntní teplá barvička, kterou použiju většinou tehdy, když nevím, co na sebe plácnout. Nikdy nezklame.
Dvojka a čtyřka se navzájem velice podobají, dvojka je spíš do broskvova a čtyřka do béžova. Momentálně pro ně moc využití nemám, k tomu se dostanu, až vyplácám světlý stín z předchozí trojice. Jsou si velmi podobné, takže to vidím na supl rozjasňovače a na celé víčko pro líné dny.
Trojka je fialová o pár odstínů světlejší než ta přechozí, slaběji pigmentovaná a obsahující velké zlaté třpytky. Nic moc, ale třeba se na jaře taky projeví, doposud jsem ji nechávala ladem.


Objektivně mi to vychází na čistě průměrnou paletku, ale uvnitř jsem za ni vážně ráda a nikdy jsem ani na vteřinku nelitovala, že jsem si ji pořídila. Jasně, pro někoho to může být drogérková nuda, ale pokud mám porovnat jak často jsem používala ji a jak často jiné stíny, na které jsem za dva roky sáhla třeba jen třikrát, tak se mi vyplatila a budu na ni vzpomínat v dobrém. 

0 komentářů:

Okomentovat