7. března 2013

Kakaové tělové máslo od Cien

Na lidláckou kosmetiku se na blozích pějou chvalozpěvy, osobně mě ale nikdy nelákala. Nakonec se mi jedna věc do ruky přece jen dostala: kakaové tělové máslo. Zdál se to být perfektní dárek, másla zbožňuju, kakaovou vůni ještě víc, bohužel teorie se nestala praxí a máslo šlo po pár použitích z domu. 


Máslo má na první pohled příjemnou konzistenci, není moc husté, ale zároveň drží tvar a nerozblemcá se při sebemenším pohnutí s dózou. Zapracování do kůže je ale pracnější a zanechává na pokožce mastný film; nic zásadního, ale znám i lepší. Kůže zůstane slušně hydratovaná. 
Složením je to bohužel dost chemie, obsahuje sice nějaké kakaové a bambucké máslo, ale až na bůhvíkterém místě. Co bychom za ty prachy chtěli (stojí tuším kolem stovky), říkáte si, a já na tom čistě přírodním složení až tak nelpím, ale kdejaká Balea, Herbavera nebo i ten Yves rocher jsou na tom za stejnou, ne-li nižší cenu mnohem lépe, takže jednoznačně dávám přednost jim. 

Navíc mi dost vadí vůně, je dost pronikavá, to já ráda, ale tahle konkrétní na mě vyzní divně. Připadá mi jako vlhká plesnivá omítka a kaolín přeražený nějakou chemikálií, kterou by někdo rád vydával za kakao. Kromě prastaré medové Baley je to jediné máslo, u kterého mi vadilo, že na mě voní. 
Výdrž vůně na těle je bohužel vynikající. 

Věřím, že másla Cien svoje fanoušky mají, ale já do téhle řeky už nevstoupím. Ale kdyby mě tím někdo chtěl zase podarovat, asi bych už neodmítla, obsah vyvrhla do odpadkáče, z dózičky sloupala nálepky a jako správná hospodyňka z toho vyrobila nějakou čupr dekoraci do kuchyně... (Přítel by ze mě měl radost. Ehmehmehm...)


Nebo bych to zahodila celý. 





2 komentářů:

Niki řekl(a)...

Cien kosmetika mě nikdy nelákala, taky jsem na ni četla úplné ódy, ale ne i díky tvojí recenzi. Ale co se musí nechat je, že tělové máslo je v krásné dózičce, taky bych si ji nechala jako dekoraci :)

Duhová kočka řekl(a)...

pěkná pixla :-)

Okomentovat