1. února 2013

Silk scarf hair treatment

Aneb příběh o tom, jak jsem neodolala další korejské srandě, ačkoliv zrovna tady jsem odolat mohla. 


Etude house má celou řadu s názvem Silk Scarf, já si vybrala cosi s názvem treatment, což je taková maska nebo kondicionér. Dvě stě mililitrová tubička stojí kolem deseti dolarů a ruku na srdce, je to ultimátně roztomilá tubička. 
Růžové čačí - co víc dodat, Etude house je na tyhle infantilní kýče expert, vypadá to jako pro pětiletou princeznu, ale kdekterá třicetiletá princezna tomu taky těžko odolává. Co si budem povídat. Tohle balení je fakt rozkošnost a pořídila bych si celou řadu, kdyby...

...kdyby mě to nezklamalo. No jo, není všechno zlato, co se třpytí, a není všechno kosmetickej zázrak, co je z Koreje. Tedy, abychom si rozuměly: ono je to celkem fajn, ale... 
V tubičce se skrývá narůžová kondicionérovitá hmota slabě květinově vonící. Dávejte si pozor, protože to z té tuby celkem lehce a rychle vyklouzává, takže stačí malá nepozornost a máte toho zbytečně plnou hrst. 

Maska se má používat 1-2x týdně, nechat v umytých vlasech pět minut a smýt. Klasika. Při vymývání jsou vlasy na dotek fakt nádherně hladké. Skvěle se rozčesávají. Chvíli docela pěkně voní. 
Jakmile ale uschnou, není na nich moc vidět, že jste nějaký balzám použily. Já mám vlasy poměrně husté a hrubé, tak nevím, co jsem si představovala - že budu mít vlasy jako Asiatka? Vlasy, které připomínají tekuté hedvábí? 
To sotva. 
Vypadají prostě úplně normálně. Jako jo, jsou lesklejší, hebčí a tak, ale toho samého bych dosáhla s kdejakých kondicionérem z DMka. Vlastně momentálně používám nějakej Gliss Kur a výsledek je s ním mnohem lepší. Takže tak.

Silk scarf není extra drahý a když se vám ho podaří vyhrát v nějaké aukci, vyjde ještě lépe, takže pokud vás uchvátilo slaďoučké balení a ladíte koupelnu do růžova, klidně si ho kupte. Je to fajn kondicionér. Pokud ale čekáte, že vám z vlasů udělá hedvábný závoj, tak si radši běžte koupit do místní drogerie kokosovou Baleu. Protože to vyjde tak nějak nastejno.

Složení, kdyby někoho zajímalo.


2 komentářů:

tuttobene řekl(a)...

Tohle by mi z fleku zabavila dcera:D

Petra řekl(a)...

Já bych asi neodolala tomu balení :)
Just be yourself by Petra

Okomentovat