10. ledna 2013

Fíky a růže

Tuto recenzi jsem chtěla na chvíli odložit, ať se mi tu nepřemnoží tělová mazadla, ale včera jsem zjistila, že tento olej je momentálně v Rossmanovi v akci 1+1 zdarma, takže jí můžete hned využít. Olej stojí stovku, takže v akci vyjde jeden na padesát. Já jsem akce bohužel nevyužila, protože už tam neměli vůni, kterou jsem chtěla, ale ještě se tam asi vrátím, jestli náhodou nedoplnili zásoby.
Kromě kombinace fíky a růže mají ještě citronovou trávu s bambusem a vanilku s makadamiovým ořechem. 


Tělové oleje jsem si oblíbila díky tomu kokosovému olejíčku, co byl kdysi v Ladyboxu. Dřív mě ani nenapadlo mazat si tělo olejem místo máslem, ale ono to má svoje kouzlo, pokud vám nevadí trocha mastného filmu. Třeba mně se po tom lépe spí... možná je to jenom placebo, možná je to tím, že si musím tělo víc prohníst, abych olej dobře zapracovala do kůže... ale je to fakt. 

Tento tělový olej je tedy z Rossmanna a na to, jak je levný, je výborný. Kombinace fíky a růže božsky voní, líbí se mi, jak tím mám nasáklé prostěradla, pyžamo i župan. Dá se použít na suchou nebo vlhkou pokožku. Já ho používám na suchou, je mi to příjemnější, ale každý si to může používat dle libosti. Určitě by to šlo i nakapat do vany nebo použít přímo k masáži. 

Hydratace je rovněž nezanedbatelná, při aplikaci na vlhkou pokožku to bude zřejmě ještě lepší, ale já zase extrémně vysušená nejsem. Olej zanechává mastný film, byť jen na chvíli, vstřebává se opravdu rychle a za pár minut minut zůstane jenom krásně hebká pokožka, ale komu mastnota hodně vadí, ať se radši poohlédne jinde. 
Docela se mi líbí i složení, kde najdete slušný podíl přírodních složek, není to prostě jenom ropa. 

Takže jsem nejspíš našla stálici do koupelny. Za ty prachy je to fakt bezva olej za skvělou cenu. Fíková verze překrásně voní, tu si budu kupovat snad pořád. (Ostatní nemám tak načuchané, protože z lahvičky v obchodě to není moc poznat, pořádně se rozvoní až na kůži... navíc, strkejte do toho nos, když máte pět centimetrů za zadkem securiťáka, který se tváří, že by vás nejradši vypráskal.) Navíc mám pocit, že se k tomu dá koupit i ladící sprcháč? Jupí.


Co vy a tělové oleje? Znáte tuhle značku nebo máte radši něco jiného? Nebo je to na vás moc mastný?

3 komentářů:

Tumice řekl(a)...

Já se s ním taky natírám, preferuju vanilkovou verzi!

tuttobene řekl(a)...

Tuhle řadu z rossmanna mám v podvědomí, ale ještě jsem nezkoušela. A vypadá to dobře, navíc skvělá cena, takže déky za tip. Jinak oleje mám obecně ráda. Čas od času mívám nějaký z ATOK.

Unknown řekl(a)...

Mám ten samý, za tu cenu je fakt super a navíc moc pěkně voní :))

Okomentovat