29. prosince 2012

Čistící maska Kiko

Jakmile jsem na dovolené zmerčila prodejničku Kiko, bylo jasné, kde utopím přebytečná eura. Nakonec to zas takový vývar nebyl, ale jednou z několika věcí, které jsem si přivezla, byla tahle čistítí maska. 
Moc jsem tomu nevěřila - Kiko mám zafixovanou jako značku, která dělá spíš dekorativku, takže jsem od masky nic nečekala. Ale byla ve slevě za dvě nebo tři eura... a to nebolí.  



Maska je na obličeji velice příjmená, až máslovitá, voní lehce po jílu a obsahuje prima cucky, které mají být rostlinného původu. Zasychá asi patnáct minut (tak dlouho se na tváři má nechat) a ani úplně suchá nijak zvlášť nestahuje. To se mi moc líbí, protože nemám moc ráda pocit uschlého bahna na obličeji. Maska jakoby hřeje i chladí zároveň, je to zvláštní, ale ne nepříjemný pocit. 

Teď k účinkům - no, ehm. Jak už jsem psala výše, nevěřila jsem, že to bude vůbec něco dělat. Ale ona dělá a dělá hodně. Jenom  nevím, jestli se mi její práce zamlouvá.
Na pupínky, které  už jsou úplně vylezlé je výborná. Jakoby je vymačká a vyléčí - nevím, jak to jinak popsat, ale zarudlý hrbol se o dost zmenší, hnis zmizí a pupen je do druhého dne pryč. Pleť je náádherně hebká a vyhlazená. Jdete spát s téměř dokonalou tlamičkou.
Jenže do rána začne mazec. Každá mince má dvě strany, žejo. Maska se totiž pustí i do vyrážek, které teprve tušíte a které by třeba nakonec ani nevylezly. Vytáhne na povrch nečistoty ukryté hluboko v kůži. Výsledkem tedy je, že po ní mám víc beďarů než bez ní, naposledy jsem se z jejího použití dávala dohromady dva týdny :(.
Tak já nevím. Na vylezlé pupínky je skvělá, ale na zbytku obličeje nadělá hroznou paseku. Je lepší ji používat spíš jako lokální péči nebo třeba jenom na půlku obličeje, podle potřeby. Rozhodně ne preventivně! 

Určitě na mě ale udělala dojem co se týče Kiko masek obecně a až si zase někdy vyjedu na výlet, zkusím od nich nějakou jinou, třeba hydratační, ta by mohla být výborná.

Máte taky zkušenosti s Kiko maskami nebo maskami, které čistily víc, než jste chtěly?





1 komentářů:

tuttobene řekl(a)...

Neznám a jak to tak čtu, asi mě to ani nemusí mrzet, viď:)

Okomentovat