9. listopadu 2012

Čím si momentálně čistím pleť

(Momentálně, protože to střídám a taky už mám v zásobě nějaká nová mejdla.)

Koncem léta jsem zoufale oběhala drogerie, protože jsem nutně potřebovala čistidlo na ksicht. Měla jsem sice cosi naplánované, leč v centru Brna se zřejmě toho dne všichni zbláznili a vyrabovali obchody, takže jsem musela improvizovat. Na základě dobré zkušenosti s tyčinkou na nešvary jsem sáhla po čistícím gelu od firmy Alkmene. 
Gel je jemně nažloutlý a příjemně voní po tea tree, jinak je to prostě normální gel. Má dobrou pumpičku, s jejíž pomocí si můžete do dlaně nadávkovat, kolik zrovna potřebujete. Plácnete to na obličej, trošku pošmrdláte, ono to napětí, opláchete to vodou a voila! Pleť je zase jenom vaše, bez makeupu, bez špíny, prostě vaše.
Gel čistí opravdu výborně, umývám s ním make-up, jako správné čuně dokonce i oční (poradí si i s řasenkou a neštípe v očích) a nikdy jsem neměla problém. Při stažení pleťovou vodou Ryor na tamponku nezůstane žádná další špína, dokonce i při zatěžkávací zkoušce micerálkou od Biodermy zůstal tamponek čistý. 
Tak já nevím, jak vám, ale mně vychází, že tenhle gel opravdu skvěle čistí a za tu stovku, kterou za něj v DMku chtějí, odvede výbornou práci. Dostává jedničku s hvězdičkou a je kandidátem na další koupi, až ztrestám ta ostatní mejdla, co se mi tu zatím nahromadila (takže nejdřív příští léto).

Ah, teď jsem si vzpomněla na jednu věc, hvězdičku mažu, protože při přenosu z obchodu domů se mi odšroubovalo víčko a značná část gelu se rozblemcala po kabelce. Nevím, jestli mají všechny výrobky tak volné závity nebo konkrétně do toho mého někdo hrabal, ale radši si na to dejte pozor.





Po umytí gelem tvář ještě stáhnu pleťovkou pro mastnou a smíšenou pleť od Ryoru. Ryor je mi sympatický, leč tato pleťovka mi přijde taková normální... tedy, není špatná, hezky pleť dočistí, nemám po ní pocit vysušené pleti, byť obsahuje alkohol a také po něm dost páchne. 
Osobně mi dělá stejnou službu jako zbožštělá Bioderma, říkejte si co chcete... Používám ji i ráno, večer jen pokud jsem byla toho dne nalíčená (nelíčím se každý den, neboť pracuju z domu). 
Za zhruba osmdesát korun (nepamatuji si přesně, ale nad stovku nešla) je to výborná pleťová voda, pokud máte mastnou pleť. Jenom na ní není nic, čím by mi přirostla k srdci a lákala, abych si ji koupila znovu. Osobně se těším, až ji dodělám a vyzkouším něco nového (klidně zase od Ryoru). Proto říkám "průměrná", byť práci odvádí víc než uspokojivou.



0 komentářů:

Okomentovat